Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шара С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Шара С. О. 
Технологія професійної адаптації педагогів у "Школі молодого викладача" [Електронний ресурс] / С. О. Шара // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 20. - С. 310-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2012_20_77
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.914 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шара С. 
Формування професійних компетенцій молодих викладачів у навчально-методичній роботі вищих навчальних закладів непедагогічного профілю [Електронний ресурс] / С. Шара // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 313-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_61
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.29 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шара С. О. 
Емоційний інтелект як чинник професійно-педагогічної адаптації молодого викладача [Електронний ресурс] / С. О. Шара // Постметодика. - 2010. - № 6. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_6_9
Досліджено роль емоційного інтелекту в адаптації молодого викладача до науково-педагогічної діяльності. Показано зв'язок між рівнем емоційного інтелекту та характеристиками професійно-педагогічної адаптації особистості. Виділено показники адаптаційних процесів: адаптивність, дезадаптивність, неадаптивність. На основі узагальнення праць, присвячених теоретичному та експериментальному вивченню емоційного інтелекту, виокремлено основні сфери впливу емоційного інтелекту на адаптацію молодого викладача до науково-педагогічної діяльності: когнітивну, емоційну, поведінкову. Проаналізовано показники емоційного інтелекту молодих викладачів. Виявлено гендерні відмінності у рівнях прояву особистісного регулятивного компоненту емоційного інтелекту. Визначено роль емоційного інтелекту, що виявляється у здійсненні вибору між прийняттям і уникненням емоційних переживань, що супроводжують стресові ситуації викладацької діяльності.Исследована роль эмоционального интеллекта в адаптации молодого преподавателя к научно-педагогической деятельности. Показана связь между уровнем эмоционального интеллекта и характеристиками профессионально-педагогической адаптации личности. Выделены показатели адаптационных процессов: адаптивность, дезадаптивность, неадаптивность. На основе обобщения работ, посвященных теоретическому и экспериментальному изучению эмоционального интеллекта, выделены основные сферы влияния эмоционального интеллекта на адаптацию молодого преподавателя к научно-педагогической деятельности: когнитивная, эмоциональная, поведенческая. Проанализированы показатели эмоционального интеллекта молодых преподавателей. Выявлены гендерные различия в уровнях проявления личностного регулятивного компонента эмоционального интеллекта. Определена роль эмоционального интеллекта, который проявляется в осуществлении выбора между принятием и избеганием эмоциональных переживаний, сопровождающих стрессовые ситуации преподавательской деятельности.The role of emotional intelligence in the adaptation of the young teacher to research and teaching. Shows the relationship between the level of emotional intelligence and performance of professional and pedagogical adaptation of the individual. Identified indicators of adaptive processes, such as adaptability, maladaptive, non-adaptive. The main parameters of professional and pedagogical adaptation of personality to teaching, in particular: the readiness and adaptation to the organization of the study subjects included in the integration processes of the educational environment of the institution and the relationship with the environment, identification with traditions and norms of conduct of the institution. Based on the aggregation of works devoted to theoretical and experimental study of emotional intelligence, identified the main sphere of influence of emotional intelligence to adapt to a young teacher of scientific and educational activities: cognitive, emotional, behavioral. Analyzed indicators of emotional intelligence of young teachers. Identified gender differences in the levels of personal manifestation of the regulatory component of emotional intelligence.Confirmed the influence of emotional intelligence for vocational and educational adaptation of the individual. Proposed by the author's program of development of emotional intelligence of young teachers, the results of testing which showed the feasibility of its use.
Попередній перегляд:   Завантажити - 119.56 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Шара С. 
Тренінг у формі дискусії як засіб професійно-педагогічної адаптації молодих викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю [Електронний ресурс] / С. Шара // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2009. - Вип. 3. - С. 207-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_3_31
Розглянуто можливості тренінгів у формі дискусії для забезпечення професійно-педагогічної адаптації молодих викладачів ВНЗ непедагогічного профілю. Визначено суть навчальної дискусії, дидактичної мети, її типів і форм, особливостей підготовки та проведення. Наведено декілька згорнутих різновидів форм дискусій - "круглий стіл", "засідання експертної групи", "форум", "симпозіум", "дебати", "акваріум".
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.17 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Шара С. 
Актуальні проблеми професiйно-педагогiчної адаптації молодих викладачів у закладах вищої освіти непедагогiчного профiлю [Електронний ресурс] / С. Шара // Імідж сучасного педагога. - 2020. - № 5. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2020_5_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.819 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Шара С. 
Етапи технології навчання у "школі молодого викладача" для забезпечення професійно-педагогічної адаптації [Електронний ресурс] / С. Шара // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2015. - Вип. 12(1). - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2015_12(1)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.899 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Шара С. О. 
Проблема адаптації викладачів-початківців непедагогічних університетів до викладацької та дослідницької діяльності [Електронний ресурс] / С. О. Шара // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2010. - Вип. 32. - С. 158-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2010_32_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 93.792 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського